Ženy 40+, vyvarujte se těchto několika potravin. Zpomalují metabolismus a přispívají k závažným onemocněním

Ke stárnutí neodmyslitelně patří také různá omezení. Mezi ně patří i úprava stravy. Existují potraviny, kterým je lepší se od určitého věku vyhýbat.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Právě ženy jsou typické svojí starostlivostí o krásu. K vyššímu věku patří horší spalování, a to má za následek přibírání na váze. Je proto dobré se některým potravinám vyhýbat. Podívejme se na ty, které může naše tělo hůře zpracovávat a proč. Nejčastěji se jedná o potraviny, které obsahují nejen velké množství cukrů, ale také tuků nebo například sodíku. Mnohem lepší je nahradit je zeleninou nebo si pravidelně dopřát smoothie. 

iZdroj fotografie: Depositphotos

Ve vyšším věku je lepší omezit konzumaci kávy

Jednou z potravin, která by se v našem jídelníčku již neměla vyskytovat tak často jako dříve, je káva. Její nadměrné množství totiž může přispívat k nervozitě, ale také výrazným způsobem narušovat spánek. A právě to následně ovlivní i spalování potřebných kalorií. Vlivem vyššího věku se také mění hormonální rozpoložení ženy, a tím i její citlivost na kofein. S kávou je spojena i další potravina, kterou bychom měly z jídelníčku vynechat. 

iZdroj fotografie: Depositphotos

Tím je bezesporu smetana v prášku. Ta totiž obsahuje nejen nezdravé přísady, ale také velké množství cukru. Negativní dopad má nejen na naše srdce, ale také na kůži, oči nebo dýchací cesty. Nejlepší možností, po které můžeme sáhnout, je mléko, které je vyrobeno z oříšků nebo mandlí. Překvapením asi nebude, že bychom se měly vyhýbat syceným a slazeným nápojům. Nejen, že ovlivňují naši postavu, ale také výrazně přispívají ke vzniku dny. 

Zrádné mohou být i nízkotučné produkty

I když se to tak na první pohled nemusí zdát, nízkotučné produkty jsou jedny z těch nejhorších. Právě proto, že neobsahují cukr, je v nich velké množství přidaných cukrů, které se snaží sladkou chuť nahradit. A právě jogurt je z uměle zpracovaných produktů nejhorší. Je to způsobeno hlavně tím, že obsahuje laktózu, která již sama o sobě sladká je. Další přidaný cukr z ní proto dělá přímo kalorickou bombu. Omezit bychom měly ale i konzumaci másla, protože právě to přispívá ke vzniku srdečních chorob. 

iZdroj fotografie: Depositphotos

Z pravidelného jídelníčku je ve vyšším věku potřeba vyřadit také bílé pečivo. Jelikož jsou zrna na jejich výrobu speciálně ošetřená, aby získala potřebnou barvu, jsou velmi glykemicky bohatá a jejich konzumace zvyšuje hladinu cukru v krvi. Jejich nadměrnou konzumací podporujeme obezitu, a následný vznik cukrovky. Stejně tak bychom měly z jídelníčku vynechat i světlé těstoviny. 

Zdroj: Eatthis

Diskuze Vstoupit do diskuze
76 lidí právě čte
Zobrazit další články
DámskýDeník
DámskýDeník
Kvůli vysokému tlaku a cholesterolu musela změnit životní styl. Ve svých 76 letech má lepší postavu než kdejaká třicítka
Události247
Události247
Stát přidá důchodcům za každé vychované dítě 500 korun, pouze ale jednomu z rodičů. Odborníci očekávají soudní tahanice
VědaŽivě
VědaŽivě
Co říkají Mormoni o stvoření světa a na čem jsou jejich teorie o vzniku založeny
adbz
adbz
Jak v obchodě vybrat ten nejlepší meloun? Řiďte se jednoduchým pravidlem a už nikdy neodnesete zkažený či nedozrálý kus