Seznamte se silně zásaditými potravinami - JakZdravě.cz

Seznamte se silně zásaditými potravinami

Každý z nás má rád sladká a nezdravá jídla. Bohužel konzumace těchto pochoutek s sebou často nese zakyselení žaludku a bolest břicha. Stabilizátory totiž zvýrazňují chuť pokrmu a zakyselí nám žaludek. Jak zmírnit nežádoucí účinky nezdravé stravy? Zde představujeme 25 nejzásaditějších potravin vůbec!

i Zdroj obrázku: Pixabay
                   

Tyto potraviny jsou jedny z těch nejhlavnějších:




Meloun

Jedná se o vynikající „čistič“ pro vaše vnitřní orgány. Navíc meloun obsahuje NEJVĚTŠÍ alkálie: index – 8,5.

Pohanka

Pokud dáváte přednost pšenici, pak jste ještě neslyšeli o výhodách pohanky. Jedná se o vysoce výživné jídlo, které vás po celý den udrží ve střehu a zlepší zdraví vašeho srdce. Stručně řečeno, věřte síle pohanky. Chrání vás před mnoha problémy s kardiovaskulárním systémem!

Olivový olej

Ano, každý ví, že se jedná o superzdravý produkt. Ale opakování je matkou moudrosti. Mimochodem, olivový olej obsahuje více vitaminu E a mononenasycených mastných kyselin než kterákoli jiná potravina.

Lněné semínko

Lněná semena mají také vysoký obsah alkálií, vlákniny a vitaminu E. Existují dokonce důkazy, že tato potravina může pomoci zmírnit bolest během menopauzy u žen.

A tady je pokračování seznamu k zapamatování:

  • Avokádo je hustě nabité mononenasycenými tuky, které posilují srdce.
  • Banány jsou skvělým zdrojem alkálií a nejlepším lékem na pálení žáhy.
  • Všechny bobule jsou plné antioxidantů, které neutralizují kyselost.
  • Mrkev obsahuje beta-karoten, známý svou schopností zlepšovat vidění.
  • Česnek také reguluje krevní tlak.
  • Brokolice snižuje hladinu cholesterolu v krvi.
  • Hrozny jsou dalším užitečným lékem pro lidi s hypertenzí.
  • Ananas obsahuje nejen alkálie, ale také urychluje metabolismus.
  • Citrony se mohou zdát jako „kyselý“ produkt, ale ve skutečnosti jsou plné alkálií.
  • Růžičková kapusta je nejlepší protirakovinový produkt na světě.
  • Kysané zelí a další nakládaná zelenina jsou plné probiotik, která se nejlépe přidávají do vaší stravy.
  • Květák je skvělá náhražka chleba.
  • Grapefruit obsahuje mnoho důležitých vitamínů A a C.
  • Mořské řasy jsou plné železa a jsou také účinné při snižování žaludeční kyseliny.
  • Quinoa reguluje hladinu cukru v krvi.
  • Okurky jsou tvořeny z 90% z vody a 10% z látek, které podporují zdravou pokožku.
  • Petržel odstraňuje škodlivé bakterie ve střevech.
  • Mango nejlépe vyčistí tlusté střevo.
  • Špenát obsahuje spoustu zásad a nejvzácnější vitamíny.
  • Pomeranče chrání před nachlazením a posilují imunitní systém.
  • Papája je přírodní projímadlo, které rychle vyplavuje toxiny z tlustého střeva.
Diskuze Vstoupit do diskuze
77 lidí právě čte
Zobrazit další články
Co si myslíte o článku?
5/5 (83%) 85 hlasů
Nahlásit chybu
DámskýDeník
30 let vdaná žena, která má 2 děti, narazila v obchodě na svou první lásku. Překvapivá reakce muže ji dostala do svízelné situace
Události247
Nový premiér Petr Fiala má jasno: Demokraté by měli mít jednoho společného kandidáta na budoucího prezidenta. Koho z kandidatury vyloučil?
VědaŽivě
Tušíte, co všechno se děje na Zemi během jediného dne? Tipněte si, kolik udeří blesků, pokácíme stromů či vyrobíme automobilů
adbz
Vyrobte si domácí prací prášek. Zbaví oblečení všech bakterií, virů, skvrn i chlupů. Ten kupovaný se mu nikdy nevyrovná