Bolestem svalů a páteře je konec, hravě si s nimi poradí obyčejný tenisový míček

Od nepříjemné bolesti svalů a páteře si můžete ulevit snadno. Pomůže vám s ní obyčejný tenisový míček a jednoduchá domácí masáž.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Bolest zad, svalů či páteře patří mezi časté problémy, které mohou postihnout naprosto každého. Pokud se s nimi již nějakou dobu potýkáte i vy, nemusíte však nutně spěchat k lékaři nebo užívat drahé komerční prostředky. Mnohem více se podle lékařky Kerry Boyle vyplatí provádět správná cvičení pomocí tenisového míčku. Většinou jej stačí umístit na bolavé místo na těle a pomocí vlastní váhy začít vyvíjet tlak. Bolet bude brzy pryč. 

Tenisový míček proti bolesti v hýždích 

Bodavá bolest v hýždích vám může velmi snadno znepříjemnit každodenní život. Nejedná se však o neřešitelný problém, a proto se v případě její přítomnosti můžete obrátit opět na tenisový míček. Jednoduše se postavte ke zdi, míček umístěte do středu jedné půlky hýždě a opřete se přes něj o zeď. Ošetřovanou dolní končetinu můžete ještě vtočit špičkou dovnitř, čímž zvýšíte protažení svalu a dosáhnete maximálního výsledku. Metodu provádějte po dobu 30 sekund.  

Pomůže i na tenzi v mezilopatkových svalech 

Ztuhlé mezilopatkové svaly jsou dle webu Healthline častou příčinou bolesti v horní části zad a často s nimi nepomůže žádné protažení. Většinou se s problémem potýkají ti, kteří sedí dlouhé hodiny za počítačem nebo zvedají těžké předměty. V tomto případě umístěte tenisový míček mezi lopatku a páteř, přičemž se jednou rukou chytněte za rameno opačné ruky. Místo, kde cítíte největší protažení masírujte míčkem zhruba 30 sekund. 

Tenisový míček na trávníku iZdroj fotografie: Pixabay
Tenisový míček pomůže ulevit od bolesti zad a páteř

Už žádné držení ramen kulatě dopředu 

Masírování velkého prsního svalu pomocí tenisového míčku vám dokáže pomoci zmírnit držení ramen kulatě dopředu. Takový postoj často kazí estetiku těla a může vést z dlouhodobého hlediska k mnoha nepříjemnostem, jako jsou bolesti kloubů a špatná pohyblivost. Abyste dosáhli maximálního efektu, přiložte míček na horní zevní stranu hrudníku a mírným tlakem po této oblasti přejíždějte. 

Bolest zad vás už trápit nebude, pomůže lakrosový míček

Jakmile najdete místo, kde vás i menší tlak začne bolet, chvíli na něm zůstaňte. Paži na ošetřované straně můžete umístit lehce od těla a dlaň položit na zeď, hlavu vytočte do druhého směru. Tím dosáhnete maximální kontrakce.

Na webu Jak Zdravě jsme také psali o nejčastějších příznacích nedostatku vitamínu D v krvi. 

Jak se tenisový míček osvědčil vám?

Diskuze Vstoupit do diskuze
109 lidí právě čte
Autor článku

Lukáš Jírovec

Zobrazit další články