Mladistvý vzhled i po padesátce: Každodenní užívání 3 živin zpomalí stárnutí, vznik vrásek i šedivění

Téměř každý touží zůstat mladým co nejdéle. Někomu se to daří jen s pomocí plastických operací, ostatní se musí smířit se stárnutím. Lze ho ale zpomalit tím, co jíte.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

V každém historickém období se lidé snažili vypadat co nejlépe. V současné době je kladen na ženy i muže poměrně velký tlak, aby působili co možná nejdéle mladistvě. I proto mají plastičtí chirurgové plné ruce práce, protože chtějí vyjít vstříc všem zájemcům o zkrášlovací a omlazující procedury. Tělo je ale třeba vyživovat vnitřně, aby zůstávalo mladé. Lékař MUDr. Sewon Kang se zabývá dermatologií a stárnutím pleti, a to zejména v souvislosti s UV zářením, které patří k základním příčinám vzniku předčasných vrásek.

Jak zpomalit stárnutí

Kdo by si nepřál zastavit čas a zůstat věčně mladým? Bohužel je to v přírodě zařízeno tak, že stárneme, což se projevuje ochablou pokožkou, tvorbou pigmentových skvrn, vrásek. Přispívá k tomu náš způsob života, výživa, vystavování se slunečním paprskům. Přitom existují tři látky, které dokážou stárnutí organismu zpomalit.

Vláknina pomáhá odstraňovat toxiny z těla

Toxické a odpadní látky je třeba z organismu odstraňovat. K tomu přispívá konzumace optimálního množství vlákniny. Ta totiž stimuluje pohyby střev a reguluje tak činnost trávicího systému. Jím odcházejí toxiny z těla. Pravidelné trávení se podepíše na lepším vzhledu pokožky, vlasů, celkovém zdraví i náladě. Vláknina je obsažena především v celozrnném pečivu, v ovoci a zelenině.

iZdroj fotografie: Pixabay
Pomeranče obsahují vlákninu, která pomáhá odstraňovat toxiny z těla

Vitamín B12 zlepšuje psychickou výkonnost

Tento vitamín zvaný kobalamin se podílí na správné funkci krvetvorby a je nezbytný pro nervový systém. Jeho dostatečné množství v organismu má příznivý vliv na duševní výkonnost a lepší paměť, což k mladistvému projevu člověka nezbytně patří. Jeho zdrojem jsou především vejce, mléko, sýry, maso a vnitřnosti. Bohužel v rostlinné stravě se téměř nenachází.

Omega-3 mastné kyseliny

Tyto kyseliny jsou nezbytné pro lidský metabolismus, mají protizánětlivé účinky, působí příznivě na činnost mozku, očí a srdce. Snižují riziko vzniku kardiovaskulárních nemocí, které patří k nejčastějším civilizačním onemocněním. Nejvíce jich najdete v tučných rybách, ořechách a lněných semenech.

Jak bojujete proti projevům stárnutí vy?

Zdroj: Healthline

Diskuze Vstoupit do diskuze
95 lidí právě čte
Zobrazit další články
DámskýDeník
DámskýDeník
Máte pocit, že se vám láska vyhýbá? Přitáhněte si štěstí podle znamení zvěrokruhu
Události247
Události247
Novým ministrem školství bude od zítřka Vladimír Balaš. Prezident Zeman mu při jmenování vyčetl prohřešky z minulosti
VědaŽivě
VědaŽivě
Neetické pokusy koktajícího vědce: Oběťmi se stalo 22 malých sirotků, projekt se jmenoval „Monster Study“
adbz
adbz
Lepší rajčata a papriky jste ještě nejedli. Tohle domácí hnojivo sice musíte nechat pár dní odstát, ale rozhodně se to vyplatí