Cviky, které ochrání prsa před ochabnutím | JakZdravě.cz

Pravý důvod ochabnutí prsou odhalen. Stačí správně posílit Cooperovy vazy. Během pár dnů bude váš dekolt opět jako za mlada

Tvar a velikost prsou jsou u žen dány především geneticky. V průběhu života se ale do značné míry mění. Zkuste zabránit ochabování svalů a vlivu gravitace.

i Zdroj fotografie: Freepik
                   

Prsa se liší od člověka k člověku. Každý má odlišné genetické předpoklady. Prsní tkáň je tvořena převážně tukem, žlázami a vazy, které sahají od klíční kosti k podpaží a přes střed hrudníku. Je naprosto přirozené, že v průběhu let ztrácí prsa původní tvar a pružnost. Přesto to u některých žen může vyvolat úzkost. Z části je možné tento proces zpomalit cvičením na posílení takzvaných Cooperových vazů.




Široké paže pomohou udržet prsa ve formě

Jeden z nejprospěšnějších cviků je zároveň i jeden z nejjednodušších. Naplňte dvě PET lahve vodou a položte se na podložku na záda. Pokrčte kolena a chodidla nechte na podlaze. V každé ruce držte jednu lahev s vodou a natáhněte ruce rovně vzhůru tak, aby vnitřky zápěstí směřovaly proti sobě. Pomalu spusťte paže do strany s mírně pokrčenými lokty. Pak ruce opět vraťte do výchozí polohy. Doporučuje se 15 – 20 opakování ve třech sadách.


iZdroj fotografie: Depositphotos

Kliky na posílení prsou

Klekněte si na kolena a ruce položte pod ramena na podložku. Prsty by měly směřovat dopředu. Srovnejte páteř a stehna do jedné linie a podsaďte pánev. Ohněte ruce v loktech a přibližte se hrudníkem k podložce. Pak se vraťte do výchozí polohy. Cvik si můžete ztížit tím, že natáhnete kolena a budete se opírat o podložku jen prsty nohou. Provádějte 2 – 3 sady cvičení po 10 opakováních.


iZdroj fotografie: Depositphotos

Protažení hrudníku

Postavte se zpříma s patami u sebe a vztyčenou hlavou. Propleťte prsty rukou za zády a ruce tlačte směrem od sebe. Ruce natáhnete a zvedněte je tak vysoko, jak je to jen možné. Zůstaňte v této pozici po dobu pěti nádechů a výdechů a pomalu uvolněte. Díky tomuto jednoduchému cviku protáhnete také ramena a hrudník. Provádějte pravidelně 2 – 3 sady po osmi opakováních tohoto cviku.

Další cvik vleže na zádech

Lehněte si opět na záda na podložku. Mějte pokrčená kolena a chodidla celou plochou na zemi. V každé ruce držte jednu láhev s vodou. Ruce jsou natažené nad hrudníkem a dlaně směřují dopředu. Spusťte ruce do stran tak, aby byly lokty ohnuté do pravých úhlů. V okamžiku, kdy se paže dotknou podložky, se pomalu vraťte do výchozí polohy. Takto cvičte 2 – 3 sady po 12 – 15 opakováních.

Neměli bychom ovšem zapomenout dodat, že existují i další účinné způsoby zpevnění prsou přírodní cestou.

Zdroj: Healthline

Diskuze Vstoupit do diskuze
142 lidí právě čte
Zobrazit další články
DámskýDeník
Sklady před vánočními svátky
Události247
Nová vláda chce po nastoupení do úřadu povinné očkování zrušit. Ne ale úplně, budou existovat výjimky
VědaŽivě
Čeká nás v budoucnu reálný Armageddon? V případě velkého asteroidu mířícího na Zem mají světové velmoci jasný scénář
adbz
Pěstování čerstvé jarní cibulky pomocí kelímku a vody. Během 9 dnů vyrostou na parapetu nekonečné zásoby